Mýtus – upchatý DPF filter treba odstrániť!

Prečo práve špeciálny servis? V bežnom autoservise sa dozviete, že upchatý filter treba demontovať a nahradiť novým. Keď Vám oznámia cenu nového filtra v značkovom servise, ceny sú šokujúce. Nový filter v závislosti od značky auta môže pokojne stáť aj 3500€, priemer sa pohybuje okolo 2000 až 2500 euro.

Prečo práve špeciálny servis? V bežnom autoservise sa dozviete, že upchatý filter treba demontovať a nahradiť novým. Keď Vám oznámia cenu nového filtra v značkovom servise, ceny sú šokujúce. Nový filter v závislosti od značky auta môže pokojne stáť aj 3500€, priemer sa pohybuje okolo 2000 až 2500 euro. Aby ste predišli infarktovému stavu, ponúknu vám lacnejšiu alternatívu, odstránenie DPF-časticového filtra natrvalo. Cena okolo 300 až 450€. Na prvý pohľad výrazná úspora. Ale POZOR!!! Auto s odstráneným DPF-časticovým filtrom je nespôsobilé do cestnej premávky. Hoci Vám špecialisti sľúbia aj softwarovú úpravu riadiacej jednotky motora a taktiež rôzne emulátory po vlastných skúsenostiach vieme že auta z odstráneným DPF a softwarovou úpravou v 90% nefungujú tak ako by mali!! Častokrát svieti kontrolka poruchy motora, a to jazdí v núdzovom režime, turbodúchadlo motora zmení požadovane otáčky ťahu motora, motor má omnoho vyššiu dymivosť. Hoci sa traduje že bez problémov prejdete cez STK a emisnú kontrolu EK, ale to tiež len dočasu. V susednej Českej Republike a vo väčšine štátov EU, to tak nie je. Skúste s takým vozidlom cestovať do zahraničia, keď si Vás odchytia policajti s mobilnou STK v Rakúsku alebo vo väčšine EU, kvôli výške pokuty a odobratiu dokladov od vozidla budete ľutovať odstránenie DPF-časticového filtra. Jednoducho sa odstránenie predraží natoľko, že si ho rovno môžete kúpiť nový. Čo Vám však v servisoch alebo u odstraňovačov neponúknu?! Ponuka za legálnu renováciu DPF-FAP-časticového filtra našou firmou.

Dátum: 29.9.2016